Velkommen til vår kundeservice


Vi er her for å gjøre opplevelsen din spesiell og unik. Fra det øyeblikket du finner noe du liker hos oss, til det blir levert hjem til deg, er vi her for å hjelpe deg med å skape et hjem du vil elske. Vi forstår at det kan dukke opp spørsmål underveis, uansett om det gjelder fargevalg eller leveringstid. Derfor er vi her for å hjelpe deg gjennom hele kjøpsprosessen. Du er alltid velkommen til å kontakte oss for hjelp.

Ofte stilte spørsmål

Frakt og levering

Vi er stolte av å kunne si at vi har superlogistikk og lynrask levering. Ordre før kl. 14 sendes normalt samme dag. Normal transporttid er 1-4 dager avhengig av hvor du er bosatt. Du kan spore sendingen din så snart den har forlatt vårt lager.

Hvis din ordre overstiger 999 kr, er frakten gratis med Bring «pakke til hentested». For ordre under 999 kr tillegges en fastpris på 99 kr.

Så fort varene dine er sendt fra vårt lager vil du motta SMS med lenke for sporingen av pakken din.

Vi sender alle våre pakker med Bring. Du kan velge å få tilsendt pakken til valgfritt hentested, eller levert hjem på døren. Du kan også velge å hente pakken din på vårt hentepunkt ved Borgeskogen 32, 3160 Stokke.

Ja, vi tilbyr hjemlevering til alle husstander i hele landet, og tjenesten håndterer pakker helt opp til 35 kg. Velg alternativet «hjemlevering» i kassen. Pakken din sender vi med Bring.

Ja, du kan hente varene på vårt hentepunkt på Borgeskogen 32, 3160 Stokke. Sørg for å velge hentepunkt som fraktalternativ når du bestiller. Vårt hentepunkt har åpent alle hverdager mellom 08:00 – 16:00. Du vil motta en SMS fra oss når varene er klare til henting.

Retur

Fornøyde kunder er det beste vi vet og tilbyr derfor 30 dagers returrett ved kjøp i vår nettbutikk. 30 dagers returrett gir deg bedre tid til å bestemme om produktet var rett for deg. Dersom du ønsker å returnere varer utover fristen på 30 dager, kan dette kun skje etter avtale med Ledpro. Kontakt kundeservice.

Generelle kriterier for retur

  • Gjelder kun privatkunder. 
  • Varen må være hel og uten skader slik at varen kan selges på nytt uten forringelse av verdi.
  • Varen skal returneres i original emballasje.
  • Kunden må henvise til ordrebekreftelse eller kvittering. 
  • 30 dager telles fra dagen ordren blir mottatt.
  • Returretten gjelder ikke for utgående produkter som er kjøpt på kampanje. Her gjelder 14 dagers ordinær returrett.
  • Kunden velger selv metode for retur og bærer selv kostnad og risiko for retur.

Ønsker du å returnere en vare skal du følge rettningslinjene på vår side for retur. Klikk her for å gå til retur.

Vil vil refundere hele kjøpsprisen minus frakt/returkostnader, som forbrukeren skal stå for.

Så fort vi har mottatt varene og sjekket at de oppfyller våre kriterier for retur, vil vi refundere beløpet. Beløp vil vanligvis være tilbake på din konto i løpet av 1-3 virkedager.

Betaling

Vi benytter oss av Klarna og Vipps som leverandør av våre betalingstjenester. Klarna tilbyr betaling med faktura, bankkort og betalingsutsettelse med mulighet for å dele opp betalingen. Du kan også velge å betale med Vipps.

Etter at du har kansellert ordren, vil refusjon av beløpet skje fortøpende. Hvis du betalte via Vipps, vil beløpet refunderes der. Hvis du betalte med Klarna, vil refusjonen skje der. Det kan være lurt å følge med på din konto eller betalingsapp for å bekrefte at refusjonen har funnet sted. Hvis du ikke ser refusjonen etter en viss tid, anbefaler vi at du tar kontakt med vår kundeservice for videre assistanse.

Dersom varene du har bestilt ikke allerede er sendt fra vårt lager kan du legge inn en ny ordre. Vi vil da sørge for at alle varene sendes samlet. Vi vil også refundere eventuelle fraktkostnader på din siste ordre.

Du finner svar på mange av de vanligste spørsmålene om betaling på vår side for betalingsvilkår. Klikk her for å se våre betalingsvilkår.

Min konto

Ved innlogging til «din konto» kan du klikke på «glemt passord». Du vil da motta en lenke på e-postadressen knyttet til din konto, slik at du kan endre passordet. Alle passord er lagret kryptert i vår database, slik at vi har ingen mulighet til å se hva ditt nåværende passord er. Har du ikke tilgang til e-post adressen tilknyttet konto din lenger, anbefaler vi at du oppretter ny konto hos oss.

Nei, du trenger ingen konto for å handle hos oss, men vi anbefaler likevel at du under bestilling oppretter konto. Da vil dine ordre og dine ordredetaljer bli lagret på «din konto». Det gjør det enklere å finne tilbake til kvitteringer og historikk senere.

På din konto lagrer vi navn, adresse(r), e-post og telefonnummer. Du kan når som helst slette kontoen din dersom du ønsker det. Merk at dersom du sletter din konto hos oss vil du ikke lenger ha muligheten til å logge inn for å se din ordrehistorikk.

Din handlekurv