Kjære kunde

Ledpro har byttet navn til Inlys. Vi fortsetter å tilby den samme innovative belysningen under vårt nye navn. Takk for at du følger med på vår reise!

Vi ønsker deg en strålende dag! :)

Abonner på vårt nyhetsbrev

20% rabatt

på ditt neste kjøp!

Abonner på vårt nyhetsbrev og motta ditt velkomsttilbud, produktnyheter, tilbud, guider og mye mer. 

Betaling

Hos oss kan du velge mellom fire trygge og sikre betalingsmetoder.

Kortbetaling: Benytter man kredittkort eller debetkort ved betaling, trekkes kjøpssummen på kortet samme dag som bestillingen blir gjort.

Klarna Faktura med 14 dagers betalingsfrist: Velger du å betale med faktura mottar du faktura på mail når pakken sendes fra oss. Faktura forfaller i løpet av 14 dager.

Klarna Delbetaling eller konto: Ligger som et eget valg i kassen. Faktura sendes til samme mailadresse som er lagt inn med bestillingen.

Man må være fylt 18 år for å handle med Klarna faktura/delbetaling.

Vipps. Trygg og enkel handel med Vipps.

Må jeg oppgi mitt personnummer i kassen?
Du trenger kun å oppgi ditt personnummer hvis du velger å betale med faktura- eller delbetaling. Ved betaling med VISA eller kredittkort trenger du ikke å oppgi personnummer.

Har orderen min gått gjennom?
Ordrebekreftelse sendes på epost til deg så snart ordren har gått gjennom. Om du har registrert feil epostadresse eller ikke mottar epost kan du kontakte kundeservice på telefon, eller e-post.

Kjøpet gikk ikke gjennom, men det har blitt gjort en reservasjon likevel?
Ved teknisk feil kan det skje en reservering på din bankkonto selv om ordren ikke har gått gjennom. Beløpet er da ikke trukket, bare reservert, og det frigis igjen i løpet av få dager.

Hvorfor går ikke kjøpet mitt gjennom?
Hvis ditt kjøp ikke godkjennes når du velger å betale med faktura, kan det skyldes flere ting:

– Du er under 18 år

– Adressen du oppga er ikke din folkeregistrerte adresse

– Du har oppgitt feil personnummer

– Du har nådd din maksimale kredittgrense

Ønsker du mer informasjon? Kontakt Klarna direkte her: www.klarna.no/kundeservice

Rabattkoder
Hvor fyller jeg inn rabattkode?
Du legger inn rabattkode i handlekurven, eller i kassen. Der finner du et rabattkodefelt merket med det «Kupongkode». Skriv inne rabattkoden og trykk på «Bruk rabattkupong». Da vil koden aktiveres på ditt kjøp.

Har dere noen rabattkoder jeg kan få?
Aktuelle rabattkoder annonseres på sosiale medier, som Facebook og Instagram. De sendes også ut på mail, så vi anbefaler å melde deg på vårt nyhetsbrev for å alltid få de beste tilbudene og rabatten først.

Din handlekurv